Eile

Eile

Friday, June 8, 2012

WUNDERBAR!

L6puks sai esimene pikk ja 22retult raske t66n2dal l2bi, uus t66n2dal algab mul juba pyhap2eval, mis on siinmail tavaline. T66l olle sai ka peale raske t66 ka palju nalja. Need p2kapikud, kes seal factory's t66tavad koguaeg s6imlevad k6va h22lega yksteise kalla, seda kyll naljaga aga ikkagi....ytlevad koguaeg "you fucking bastard" jms...(selles inglismaa osas ei h22ldata "faking", vaid fuking"). Nad n22gutavad pidevalt ka venelaste kallal, kes koguaeg tihti ytlevad neile vastu h2sti naljaka vene aktsendiga "fuck off pussking"....Sain paar p2eva koos yhe mehhiko pulkoga sama liini peal t66tada ja see vend oli t2pselt nagu super mario, kuigi silmad olid nagu deemonil. N2is nagu ta tahaks mind igal v6imalikul hetkel esimese k2ttejuhtuva esemega pussitada, kuid l6puks see tal l2bi ei l2inud, sest ta oli nii laisk ja ta vallandati ja t2na teda juba seal kompaniis ei eksisteerinud. Yks naljakamaid t66otsi oli see, kui me l2ksime mingi 25kesi mingisse suurde lattu ja siis mingite t6stukitega hakati meile suurte kastidega mingeid lihak2ntsakaid ette tooma ja siis pidime need mingitesse riiulitesse paigutama. See oli naljakas just sellep2rast, et see, kuidas inimesed parvega yhe kasti kallal neid lihak2ntsaikaid krabasid, n2gi v2lja t2pselt nagu Age of empire kahes, kui saatsid mingi 999 inimest yhe lihak2ntsaka kallale liha kakkuma. Neljap2eval v6tsin m6neks tunniks t66lt vabaks ja k2isin Sheffieldis mingis Job centre plus vms. asutuses, kus ma pidin endale saama NANO (national insurence number vms), mis kehtib siinmail umbes nagu isikukood. Seal olles sain ma teada, et mul eksisteerib juba selline asi ja kui ma tahan seda teada saada, saadetakse mulle mingi kysimustik 10 p2eva jooksul koju ja pean selle 2ra t2itma ja siis 6 n2dala jooksul saan selle teada aga sellest mul v2ga kasu poleks, sest ma pole nii kaua siin aga v2hemalt j2rgmine kord, kui tulen, siis on teada. Seda numbrit l2heb mul selleks vaja, et avada pangaarvet....Yldiselt pangaarvet on siin kurdadima raske avada, sest nad tahavad sult mingi 999 asja ja kui sa tuled Inglismaale ilma tutvusteta t66le, on see p6him6tteliselt v6imatu. Senikaua kasutan t66juures oma papsi teist pangaarvet, kuna t66juures ei maksta enam iialgi palka sulas, sest mingi seadus keelab, sest muidu tulid mingid r2ndom immigrandid, kes tegid mingi 2naela eest tunnis t66d. Loodan varsti ka t66kohast pilte teha aga hetkel pole olnud aega ja mahti seda teha. ellap! :)

No comments:

Post a Comment