Eile

Eile

Saturday, June 16, 2012

Nanananana


Sellel neljap2eval sain k2tte oma esimese n2dala(5 t66p2eva) palga. Yllataval kombel ei saanud ma 18-21a min palka, vaid sain hoopis 21+ min palga, mis on 6.0800 naela tunnis. Maksud maha arvestatud kanti mulle pangaarvele 291.74 naela. Olen antud tulemusega 22retult rahul, kuna tavaliselt on n2dalas 6 t66p2eva aga esimene n2dal oli lihtsalt mingi loll pyha ja mul ei v6imaldatud t66data. Kuna laup2eviti on mul vaba p2ev, otsustasin ma veidi oma kodulinnas Chesterfieldis poodides ringi vaadata. Nagu arvata v6ib, leidub siin sitaks palju lahedaid/stiilseid asju, mida Eestis v6ib ma arvan alles paari hooaja p2rast n2ha. T2na ostsin ainult yhed suvised jalavarjud ja yhe maika ja inimeste tungival soovil panen ka siia pilte asjadest, mis siin olles soetan. Kavatsen tuleval laup2eval uuesti shopplema minna, kuna tahtsin yhtesid mahedaid pykse ja pusa ka osta aga ei j6udnud neid veel proovima hakata, kuna poodi hakati sulgema. 

No comments:

Post a Comment