Eile

Eile

Sunday, June 24, 2012

Fk1n gypsies





Alustan juttu sellega, et tegelikult pole eriline reidihunt aga olukorra sunnil pidin tegema endast pilte, kuna lubasin postitada pilte asjadest, mis olen soetanud. (NB! Piltidel ei n2e asjad nii mahedad v2lja, kui nad tegelikkuses on...) Yldiselt m66dus n2dal nagu ikka aga need mustlased(gypsied) hakkavad mind t66juures yha enam h2irima ja j2rjest rohkem n2rvidele k2ima. Teadup2rast on mustlased juba loomult laisad ja ei viitsi t66d teha ja on rohkem varastamise peal v2ljas aga kui nad on juba siia, Inglismaale, t66le tulnud, siis miks nad ei tee t66d?!? Esiteks ajab mind juba veidi marru, kui rumalad nad on....P2evast-p2eva n2itad ette yhte ja sama asja, mis tuleb koguaeg teha ja t66 on alati t2pselt sama aga nemad tulevad igap2ev uuesti t66le nagu oleks labidaga silma saanud ja ei m2leta eelmisest t66p2evast midagi. Nad ei tunne numbreid ja kui tuleb t6sta 7 kasti yksteise otsa, siis sellest saab neile yletamatu takistus ja tuleb kellegilt alati n6u kysida, et kas nyyd on 7 kasti....Teiseks v6iks v2lja tuua nende laiskus leveli, mis on suurem, kui zezimal k6ik levelid kokku. Kui sulle antakse lihtne ylesanne keskmise suurusega pappkast kiirelt teibi kyysist vabastada ja kokkuvoltida, mis esialgu v6ib n2ida aegan6udev t66, kuid m6ne kasti avamisel n2eb, et see k2ib normaalsel inimesel 4-5sekiga, siis m6nedele mustlastele on antud t66 kirstunaelaks. T2na n2iteks oli mingi mustlane eriti usin, kellele visati see pappkast ette ja ta seisis nagu m2rg kassipoeg ja lihtsalt vaatas, kuidas see kast seal armetult lebas. Kui ma ei eksi siis ta vaatas seda kasti juba oma 10-15seki ja selle vaatamise ajal tekkis tema ette uus kuhi kaste. Kui ta l6puks arvas, et just nyyd on 6ige aeg kastile j2rele s66sta, siis seadis ta oma oravasammud kasti poole ja asus seda superslowmotionis avama. Selleks kulus tal umbes 30sekki. Kui ta l6puks oma esimese ohvri sai k6rvaldatud, oli tema olukord juba ypris t2bar, kuna tema ette oli kogunenud Everesti k6rgune kastimeri, mis peatas s6naotseses m6ttes terve tehase, sest t6stukijuhid ei p22senud sealt pallotitega(suhkrurestitega), mis olid kaupa t2is, m66da. Seega tuli liin seisma panna ja me k6ik l2ksime s2ra silmis neid kaste k6rvaldama. Kuna antud olukord kordus poole p2eva jooksul kymneid kordi, siis sai meie ylemusel(tehases hyytakse teda BOSSiks) m66t t2is ja ta otsustas antud tegelase poole p2eva pealt lahti lasta, 6eldes, et me ei vaja enam sinu teeneid.:D Nii palju siis Gypsidest...Jaanip2eva kerge t2histamine oli ka ypris omap2rane, kuna papsiga l2ksime mingi tema tuttava juurde, kes oli paadunud paganausuline. Kui ma seda algul kuulsin, siis ma m6tlesin, et nojah, et mingi tavakodanik seega. Kui me aga reaalselt tema aeda j6udsime ehmatasin ma veidi 2ra. Nimelt tal olid aias igast voodoo v2rgid ja deemonikuju iga p66sakese all oli ka ypris lummav vaatepilt. Aias olid tal veel h2sti nunnud mingid k6linad, mis k6lisesid nagu 6udusfilmis, kui keegi hakkab surema. Me 6nneks j6udsime peale mingit rituaali, mida ma arvan, mida ma poleks tahtnud isegi n2ha. Rituaali peeti seoses suve keskpaigaga vms. Ma t2pselt ei tea aga mingi teema paganausulistel sellega suvekeskpaigaga on, kui neid juba Stonehenge's k2is v2idetavalt kohal 30000 pealine j6uk. Lisaks sellele oli tal mingi homemade sau v mingi kaigas millega rituaali l2bi viidi, mis on v6rdlemisi kummaline vaatepilt, sest ma ei tea v2ga palju inimesi, kellel oleks kodus mingi v6lukepp, mida ta aeg-ajalt kasutab. Veel n2idati mulle igasuguseid uhkeid loomap2id ja inimese pealuud ja muud p6nevat. Tal oli aias veel mingi pystkoda moodi ehitis, millesse sisenedes v6is tunda tugevat tubakal6hna, kui mitte kanepi, pole kindel aga mine sa tea neid looduslapsi. Tal oli ka tore naine, kes arvas, et ta vist on n6id, kuna ta kandis keepi ja ta luges mingist iidsest raamatust mingeid luuletusi vms. Lisaks oli neil veel yhe k2ega poeg aga ma ei pidanud tarvilikuks kysida, et mis temaga juhtus. Muidu inimestena olid nad ypris toredad ja kylalislahked aga ma olen siiski t2nulik, et ma sealt eluga p22sesin ja loodan sydamest, et mulle m6nda kurja needust/loitsu peale ei pandud.:O

No comments:

Post a Comment