Eile

Eile

Tuesday, June 5, 2012

WORK HARD PLAY HARD

T2na puutusin esimest korda kokku oma siinse p6hitegevusega, mida rahvakeeli kutsutakse t66ks. T66p2ev algas tavalisest veidi varasem ajal, ehk kell 6, mis t2hendab yhtlasi seda, et ma pidin 5 juba 2rkama. T66kaaslased antud kompaniis(Rick Bestwik rtd) olid v2ga erinevad. Kuna pooled t66tajad on imekspandavalt minust ypris palju lyhemad(umb 140cm), siis j22b tunne nagu t66taksin koos p2kapikkudega kusagil j6ulumaal. Ylej22nud poole t66tajaskonnast moodustavad L2tist p2rit mustlased, kes inglise keelt valdvad tasemel "we ne speak angliiski jas6k". Enne t66le asumist ma veidi pabistasin, et kas minu inglise keele tase on ikka piisav jms. aga kui neid n2gin, siis sain teada, et antud t66 puhul vist ajusid tarvis pole. Minu t66ks oli nimelt umbes 10h j2rjest laduda 10kg kaaluvaid kaste laduda j2rjest liikuva liini peale, mis saadab kastid teise kohta. Enne, kui kasti liini peale asetasin, pidin ma ka selle kiirelt mingi imeliku noataolise asjaga lahti l6ikama ja kogu selle teostamiseks oli mul umb. 5-10sek. Kui ma antud ajaga hakkama ei saanud, j2i liikuva liini peale lynk ja m6ne aja m66dudes v6is kuulda vene keelset s6imu m6ne Vasjoki suust. Pilte ei j6udnud t2na veel t66kohas teha aga kindlasti tahan ma m6ned teha ja ka koos oma imearmsa kollektiiviga grupipildi j22dvustada.

No comments:

Post a Comment